Sporre till träning

Asså jag saknar min träning 3 dagar utan att jag fått svettas:( dansade två timmar i går och det är så kul men inte så svettigt. Jag dansar salsa steg 2 och bachata steg 2. Det är så roligt och jag blir alltid lika lycklig när jag går därifrån. 2012 känns som ett bra år och till sommaren är jag färdig kostekonom. Hoppas jag får ett jobb som jag älskar. Men jag gör att jobbigt till något roligt för det är då man utvecklas. Ingen ide att klaga och gnälla det gäller att förändra och jobba med innovation. Ut i arbetslivet nu Tack! Puss och snälla ni skriv kommentarer! Jag vill också ha pusch och inspiration. Tack ni som skriver ni är helt Goa och sköna så man dör! Mer sådant i Sverige.. Min fina bästa vän fick ett jäkligt bra modell jobb i dag och jag är så glad för henne du är bäst Jo

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jossan

Älskar dig bästa Jess, du är grym alltid så kul och läsa din blogg <3

2012-01-27 | 23:09:31




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!