Run!

Första löpningen för i år! Jag ska springa Göteborgsvarvet och jag lovar det kan vara den bästa sporren av dem alla när februari början inta och motivationen inte längre är på topp. Nu är inte fokus på vikt nu handlar det om styrka, kondition och tävlan om att slå mig själv. K min sambo ska springa och i kväll bestämde jag mig trots kyla och halt ( går springa när det är halt, man hinner knappt sätta ner foten innan du lyfter nästa så ingen ursäkt inte heller kyla då vi har kläder) men han vägrade följa med för att orkade inte och jag blir på ett sätt för att jag inte fick sällskap skit sur, sen att han gnäller över att inte har någon kondition. Hallå Man blir tyvärr inte bättre av att läsa bloggar där andra tränar vad dina mål än är. Skärp till dig nu och gör nåt i stället för att sitta här och läsa hur grym jag är! Du kan med... Nästa gång ska jag ha med K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!