Jobb

Har varit så mycket på cafét i dag så jag har inte hunnit gå på toan eller ätit någon mat! Orkar inte bowla i kväll nu för jag är så sliten. Men får vila upp mig inför morgon dagen med salsa och löpträning

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna-Sara

Hej på dig! :)

Klickar runt på träningsbloggar och fann din alldeles nyss! Härligt jobbat med din vikt, grymt avundsjuk är jag, min målvikt är väl runt 60 också, väger 73 nu, inge kul med fläsk som är i vägen lite överallt.. Funderar på att starta en blogg jag med :) Är rätt kass på att träna och jagar nu tränings- och peppkompisar, kommer läsa din härdanefter iaf! Kram A-S

2012-01-30 | 20:12:52
Anonym

2012-02-01 | 22:20:10
Anonym

2012-02-01 | 22:20:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!