De människor som har fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel utan de som har levt varje minut.

Jag lever verkligen varje minut av min tid. Det är alldeles för nära att låta den gå till spillo. Man vet aldrig när det ska hända något.

I dag var jag med min bästa vän och hennes pojkvän och vi hade det så roligt.

Nya mål nästa vecka är att SLUTA helt med allt Gotta och bara köra hårt diet. Måste lägga ner mer tid på kosten också. Träningen är på topp men jag strävar efter mer ändå:) det ska man alltid göra. Jag är anmäld till Gbg-varvet nästa år men i år har jag familj som ska köra loppet ut. En tuff utmaning för dem men så stolt jag är att dem vågade i allafall.

Mina underbara bästa vänner sen jag var 12! Tack för att ni finns
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia

Love u a lot!

2011-09-04 | 19:38:54
Aida

<3

2011-09-12 | 17:24:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!