Nu tackar jag Julia för en super mysig hel...

img_3132 (MMS)

Nu tackar jag Julia för en super mysig helg och drar mina ben till Götlaborg:) inte tränat på en hel vecka,men i dag så ska jag köra som  attan. Jag har längtat så mycket efter denna dag. Nu ska vara veta ville. Ångest jag haft i veckan efter lite för mycket mat och en lite för trevlig helg. Dags att sätta i gång till normal träning. Boka in mina pass på SATS efter jag skickat i väg detta inlägg. Har jag sagt att jag inte kör LCHF det gick inte för min mage och vi går inte in på detaljer. Höll ut 2 veckor men ska se om jag gör ett nytt försök snart igen. Ha en trevlig söndag

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!