Jag är så glad!

Ni alla som kommenterar ni är helt fantastiska! Vi ska kämpa tillsammans och göra denna blogg till en gemensam kraft som man behöver när man kämpar mot vad som helst! Mitt mål med bloggen är inte att ha många läsare det struntar jag i. Mitt mål är när ni läsare läser min blogg och känner att NI kan också hur du än ser ut hur du än är så klarar du det också! Vi ska hjälpa varandra och puscha och berömma när vi lyckas. Min blogg ska vara en forum för alla er som mår dåligt och tycker att ni inte duger till, men det gör ni och ni kan jag lovar! Livet handlar inte om att fundera på hur man vill leva det och lägga tid på det. Livet handlar om att leva det! Vi kan babbla på i all evighet över att beundra hur vackra alla andra är men hur vacker är inte du för at du är du? Jag är vacker och jag är en bra person för att jag har slutat bry mig vad andra känner och tycker. OCH kan jag säga att jag är en fin människa så är jag det och då bryr man sig inte om att andra tycker något annat för det är inte viktig. Jag struntar i att jag stavar fel jag äter fel i bland jag tränar för lite/mycke så länge jag är lycklig för att jag är jag!

Så alla ni fantastiska personer som läser min blogg! TACK för att du finns och gör mig till en ännu bättre person. Jag tycker du är värdefull och snälla tänk inte så mycket utan lev ditt liv..DET ÄR fantastisk när man har insett hur man gör det och så länge du kan älskar dig själv så kan andra göra det också.

Jag kan skriva hur mycket som helst om ALLA er tjejer hur ni gör mig så glad när ni skriver att ni får motivation och styrka till att hålla igång, Jag vill att du själv ska berömma dig själv och säga att du är bra som kämpar! Det är en styrka du har!!!! KÖR hårt nu mina tjejer och jag vill gärna följa er resa så skriv mer kommentarer om hur det går för er och var stolt!!


Så här lycklig var jag efter att jag utmanade mig själv med 2,1 mil på 1,59 min
Trodde aldrig att jag kunde, men jag måste förska och detta gjorde mig så mycket starkare att jag klarar allt!!
Så spring nå målet och fokusera inte på vikt fokusera på dig och din styrka
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!