Söndag

I går var det mycket trevligt med mina arbetskollegor. Först var vi hos christian och åt Mat sen vid 21 stack vi och bowlade i gamlestaden. Efteråt gick vi tillbaka till christian och käkade cheescake. Mycket gott:)
kristian hämtade mig vid 00.30 för jag var ganska trött sen hem och sov. I dag har det inte hänt så mycket. Gick ovh tränade MRL= mage rumpa lår och det var sjukt kul faktiskt för ledaren var lite rolig av sig. Sen hem frukost och plugg fram till matlagning av torsk med äggsås.


jag förlorade i mitt lag:(

Dem sötaste Karin och christian  (nyklippt dessutom)

Dem snyggaste Lotta och tomas:)

Personalen som jobbar hos The best Miss A
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!