Kräftskiva i lördags;) krille och jag var ...

img_3766 (MMS)

Kräftskiva i lördags;) krille och jag var bjudna till min systers vän på en kräftskiva i Gränna. Jag körde så jag gick stå över snapsen. Det var mycket trevligt och vi åkte hem ganska tidigt. Åkte hem till Göteborg ganska tidigt i dag väl hemma så var det att gå och rösta och jag kan erkänna att jag blev påverkad av min far i helgen och även tester på nätet. Den efter min röst var lagd åkte jag till Coop för att handla och det var sjukt tråkigt. Väl hemma försökte jag klämma in plugg och som tur har jag en grym sambo i företagsekonomi som hjälper mig mycket med att göra allt krångligt till enkelt. Tusen tack ska ha verkligen få. Är ganska mycket nu i veckan och har inte riktigt tid att plugga och tentan är den 1 oktober. Imorgon blir det promenad till skolan sen BP på sportlife.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!