Helgen

Onsdags förra veckan var det tenta dags..Ja du hur gick den då? Vi får se men man hoppas alltid.
Sen i torsdags var jag på mitt bästa jobb och hade det mycket trevligt..
I fredags bar det av till Jkpg och käkade lunch med malin.. En väldigt snabbis men jätte trevligt.
Sen Jätte snabbt till farmor och farfar för en fika, fick stressa.. Sen skulle jag hem till pappa och laga mat för han och mig (födelsedagsfirande) Gjorde en sådan god kyckling med pesto, soltorkade tomater och pinja nötter riven ost.. AHHH så gott. Lördag var mamma och jag och käkade frukost på IKEA och hämtade Leja som jag skulle vara barnvakt för. Väl hemma i Galthult så lagade vi mat för ett till kalas som vi skulle ha.
Leja var jätte glad hela kvällen men trött på kvällen så lite sur på allt och alla men vem klandrar henne;)
Sen så i söndags var det Alla hjärtans dag som jag fick uppleva först hos pappa på frukost sen så stack mamma och jag till Lina för att lämna leja. Sen fick jag skynda mig till Gbg för att träffa min fina prins som väntade med rosor och en liten annan överrasning som vi får hålla hemlig.
Jag hade också en till honom och den håller vi för oss själva ;)
 
Måndag var det jobb som vanligt:)
Sen i dag är det träning på schemat...

MMMMMMMmmmmmmmmm puss
 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!