Tiden är borta!

Under 2 veckors tid så har jag iite haft en sekund över att skriva här.  Det är så mycket att jag som alltid brukar ha koll på läget absolute inte har det längre. Skolan har börjat och det är så mycket nu i början och man är inte van.
Vi har haft ett grupparbete. Jag har varit med folk som man inte känner fast nu känner vi varnadra lite mer. Jag har haft e tur och fick komm i en grupp med sköna människor ( undra vad dem tycker om mig). Utbildnigen har börjat bra och det är faktiskt skit roligt att vara student. Jag har träffat världes goaste tjejer. Alice, Matilda, Åsa och Ida. Vi är ganska olika men gud så roligt vi har det.
jag har tappat kameran och skulle gärna vilja köpa en ny men jag har ite haft tid. FÖRLÅT alla om jag ite har hört av mig eller så, men hoppas ni förstår. Har ju även ett jobb som man ska åka till. Som tur är det världes bästa.
Ja kommer väl mer mer snart, Ha en bra dag PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina L

Hallå där! Så du hoppade på utbildningen, va roligt! Hoppas att allt är bra! Kramar

2009-09-13 | 14:45:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!