Vilken härligt dag!

Fått härliga beskedi dag från skatteverket. Tror jag! Gick in på e-leg..20000 kr får jag tillbaka och Kristian tror jag 17500. Åhh vi är rika!...Vi ska spara varenda slant. Kristian har ju csn och sånt där skit. Men jag ska spara spara spara. Snart blir man vuxen och ska köpa hus och sånt. Då är det bra att ha sparat i hop en slant.

Annars så har jag varit på jobbet i dag. Tänkte träna BP och Step men jag hann aldrig till BP:)
I morgon ska jag köra MRL. Usch man ska verkligen inte ställa sig på vågen. Jag går upp i vikt typ. Står helt still. Hoppas det beror på muskler som jag bygger:( Men inte det viktigaste. Jag vill komma i form till sommarn.
Åt sån sjukt god kyckling sallad i dag men puttelite potatissallad. SÅÅÅ gott.


Visst ser den så god ut


Världens tråkigaste! Halsbandet fick jag av mamma syster mormor i present. Det står FOREVER LOVE på ringarna.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!