Sol sol sol

vad skönt det är med sol. Jag ska nog allt hinna med en power walk innan frukost. Skit med, batterierna på mobilen är dålig. Måste vänta en stund. Ska försöka få tag på min kära syster och se om hon kan tjöta lite med mig.
I dag är det hockey med jobbet. Det ska bli så kul. I morgon ska jag gå på bodypump och sen ska jag nog åka till jkpg.
Vill ha mys kväll med pappa. saknar han så mycket. Kanske ska vara hos brossan och kolla film och vara onyttig. ska kolla vad resten av familjen min vill göra. Men en kväll med mys och lite rött vin skulle sitta fint.
snart fyller Tessan 30 år hon önskar sig pengar men det är ju så tråkigt:) Vill ju ge henne något som hon inte kan glömma. Åter kommer efter promenaden om jag kommit på något roligt att skriva om. Puss så länge
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!