BP (bodypump)

Sitter här i soffan laddad inför promenaden till gymmet där jag ska träna BP.
Träffade min kära sambo sisådär 2 minuter i morse innan han stack i väg. Kommer inte ses mer i dag.
Var ett par dagar sen vi såg. Är så när han har tenta:(. Men helgen ser ut att bli en tripp till JKpg ute på landet där man inte kan göra nånting förutom att plugga. Ska vi behöva åka så långt för att få studero:) HAHA..Vi kan inte plugga hemma tillsammans, då gör vi bara massa annat. Sen ska jag till det nya jobbet Macken kallar jag det. Ska bli roligt, men kom på att en matlåda måste jag fixa..hmmm vad får det bli? Ska sola efter jag tränat! Har ju min lilla fest på onsdag:) Jippi.
Tjejerna som kommer är:
Jessica
Mia
Ida
Aloma
Patricia
Lotta
Malin
Loo
Jkpg Karin? ( vet ej)

 Har jag missat nåt säg till:) Alltid roligt med folk!
Vad det blir för mat Suprise, men efterrätt hugger vi nog också på! PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Jag längtar tills onsdag gumman! Fira dig och hinna festa och umgås lite med er innan jag åker. Vad trevligt det ska bli! Duu kan du inte fixa den där goda du hade på nyår, var det cheescake med bär? puss

2009-03-06 | 14:59:41
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!