lugnt och skönt!

Nu har man landat lite på sin semester och jag har bara tagit det lugnt och umgås med familjen min.
I söndags kom jag och Krille hem ganska sent och det hände inte så mycket. Måndag så var vi hos farmor och fick mat sen åkte vi till Lina och Henke kollade film. Ice age 3, den var skit dålig. Sen på tisdag så fick Krille åka hem för att jobba:( jag och Syrran med familj åkte till kosta boda som blev en sån stor besvikelse för det fanns ingenting. Åkte hem tomhänt.
Sen när vi kom hem till mamma så grillade vi och sprang en löprunda. Sen gick jag med mamma och dem på  kvällen igen.
Är så harmoniskt och lugnt här och promenera är helt underbart med sina nära och kära. Onsdag så solade jag lite granna och löste korsord.sen åt vi en så sjukt god lunch hos mormor med blåbärspaj. Åkte in till stan en jätte snabbis med pappa. Det var roligt att träffa honom.Man saknar dem så när man inte är med dem. Men han är upptagen med mycket min gamla far..Något ärftligt?





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!