Roligt!

Va skoj att de är så många som läser! Hoppas jag inte tråkar ut er.
De här är ju lite av en dagbok till mig själv. Kul att jag kan gå tillbaka och se vad jag har gjort.
I dag ska jag träna igen. De är så kul. I bland blir de 2 ggr i veckan och ibland 4ggr.
Träna 1 gång i veckan för de är ju bättre än ingen gång alls är mitt motto.
Hoppas ni blir inspirerade till att sätta igång eller hålla igång nyårs löftet.

I dag händer inte så mycket mer. Lugn dag med "ta hand om mig själv". Fullt ös  i morgon igen.
Hoppas Krille hittar min matte bok i Borås i dag. Måste plugga lite innan första lektionen.


Vädret är skit trist!  Men lika glad i dag ändå...

Här är jag och syrran! Ska sola idag för jag vill bli BRUN!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!