Längtar!

Vad jag längtar till att få träffa Leja:) Och emil ( brossans bebbe).
Sitter hemma hos min pappa och har ätit frukost. Min pappa har jag nog sagt 3 menigar till nu på morgonen för han hamnar alltid i telefonen. Jobb jobb jobb.... sitter och väntar på att han ska sluta så jag kan prata med honom.

vad öde de är här ute på landet. Stirrar ut på en åker och marken är jätte vit. Varför kommer snön nu.
Jag är shopping sugen  igen. Ska med mamma och bröderna in till stan. Är något på Intersport i kväll.
 Hade viljat hjälpa min bröder med att köpa lite förvaringssaker till deras rum. KATASTROF till rum!!! Ni ska bara se detta;) Jag var vissligen likadan. VI får väl se om vi hittar nåt. Men ja nu ska jagplugg alite matte ..inte roligt..blääää
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Ja visst är det underbart med lugnet hos oss...jag älskar det verkligen!

Ses

Kram

Maria





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!