Arbeta de ska man för de måste man!

Någon som såg debatt i kväll? Stackars människor på försäkringskassan:) HAHA! Hur många människor är nöjda med dem?
Sen finns de ju vissa som utnyttjar systemet! Men ska jag då som aldrig kanske kommer bli sjuk få lida för att vissa människor tycker de är jobbigt att jobba och blir sjuka och får mina skatteperngar; då är de bra att dem är hårda, men de känns som de sätter sig på de svagaste och låter dem starka få förtidspension eller längre sjukskrivning? Är de OKEJ?
Vem vill sitta hemma? Usch fy vilket tråkigt liv... man måste bli ännu mer sjuk av de? vi människor är inte gjorda för att vara stilla och  bli sjuka hela tiden. Vi ska jobba helst fysiskt för de är vi skapta till..Jag skulle aldrig vilja sitta hemma och vänta på att de ska hända nåt!?Tänk alla underbara arbetskollegor man får. Jag har världens bästa för det mesta. Man kan inte alltid tycka lika men man kan respektera vad andra tycker och de gör vi väldigt bra hos oss..
Ni är bäst tjejer!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!