SOL SOL SOL

Vaknade inte den tiden jag hade tänk i dag. Gick upp runt 10.30. På med vandraskorna och ut i det fina vädret. Gick Och Gick. Stannade på vägen och åt frukost hos min vän Natta ( kristians kusin) det var jätte mysigt. Vi satt ute i solen en lång stund och bara njöt. Sen fortsatte jag att gå en 1 h till. Hem och nu sitter jag och äter lunch. Spagetti och köttfärssås som krille gjorde i söndag. Ska nog sätta mig på balkongen och sola sen innan jag drar till jobbet. SOlen tar som attans. Ha det fint mina vänner.
 Fick lite kläder jag hade betällt från nätet i dag.
Skriv vad ni gör? Alltid jätte roligt med inlägg:)

PUSS

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Är det linnet som gjorde underverk för dina tuttar;)

Puss från syrran

2009-04-02 | 09:16:37
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!