Julklappar!

Idag kom jag ju på att shit enda dagen att handla julklappar på..Har verkligen sååååå mycket att göra!
jobbar så mycket sen julbord sen glöggkväll alla dagar är helt uppbokade.
sprang ner till stan och träffade hellen sprang från ställe till ställe och hittade lite grejer.
Så jag fick tag i de jag ville.. har min söta Linus kvar bara..
Åker till Jkpg på lördag ska träffa farmor hon blir pensionär nu nästa vecka fast hon ser ut som 50 snygg är hon:)
Blir bara släkt träff i Jkpg inga vänner tråkigt men så är de i bland:)
Varit och ätit hos kriller pappa..de var mysigt.
Nu ska jag sova för att börja mina intesiva dagar på att jobba ihjäl mig igen. Frivilligt och jäkligt go lön i januarie...
Jag och Malin var så nära på att boka en resa till London med vi väntar lite. Ska åka och shoppa och träffa hennes vänner. De ska bli kul festa lite skoj om några mer hänger på:)
Hejsvejs sov dags

Ps: bara så ni vet så skriver jag bara, kollar inte hur de låter eller om jag stavar fel...så de låter knasigt i bland men de är ju ja me så de blir ju perra!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!