Saknar

Hej alla jag saknar alla kommentarer! Ni kan ju ge lite tillbaka för att ni läser min blogg. Tråkigt när man aldrig får respons tillbaka.

Jag har haft en upptagen halv veckan med jobba, skola och självklart träning. Kände att jag är så sjukt stark nu på passen men klart man kan alltid utmana sig mer. I tisdags körde jag bodycombat som vanligt och i går var det sats energy som jag verkligen körde så hårt.
På kvällen var vi hos fantastiska Klara och åt super god mat. Dessa kvällar är dem bästa enligt mig och vänner behöver man träffa minst en gång i veckan för att ladda batterierna. Vi hade samtal om hur tråkigt det är att vara ensam och det är de värsta jag vet. Så om du är ensam bor i Göteborg var inte rädd att hör av dig så hänger du bara på. Vi kör träning, dans vad som helst! Blev en kontakt annons här i stället. I dag vaknade jag halv 12 blev helt chockad över att kl var så mycket. Nu frukost sen en grymt piloxing pass kl 17.

Måste säga det att vågen har kommit tillbaka till vanliga vikten. Gick upp 1-2 kg över jul. Snacka om panik, men nu är den så fint på siffran 65,5 kg. Hur går det för er. Tappa inte känslan som ni hade innan jul och inte nu heller. Kämpa för attans. Hur fantastisk är det inte att i sommar känna att man i allafall försökte.

Maten vi år i går! Mums

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linah

Skönt att känna sig stark! jag har precis kommit igång igen efter några års slöhet och nu efter några veckor så börjar jag känna att musklerna börjar komma tillbaka :) Funderar på att börja köra styrketränings pass på sats, vilket skulle du rekommendera?

2012-01-12 | 12:17:29
http://checkpointshape.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!