FÖRELÄSNING

åh fick ett samtal i dag. Och i mars ska jag ha min första FÖL om specialkost. Det handlar om allergier och intolerans. Det är både spännande och skrämmande, men så roligt. Har även skickat lite andra förfrågningar om att få komma och hålla föredrag på andra ställen. Jag älskar att prata framför folk och särskilt om det handlar om att ge inspiration och glädje. :) lycka mig till

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Ojjj visste inte att du så gärna ville prata inför folk. Du har verkligen hittat dina ämnen, HÄLSA och KOST!

Det kul att läsa om dina framsteg, fina Jessica.



LYCKA TILL :)

2012-01-12 | 20:47:27
Louise

Du är grym, du är grym på att inspirera om det så handlar om träning, kost eller bara att sprida glädje! Du är en fantastisk vän och person=) All kärlek till dej.. Puss

2012-01-12 | 22:17:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!