Inbrott

Jag vet att jag är dum men jag hade så bråttom och lämnade min väska i bilen på frölunda torg i onsdags. När jag kom tillbaka 1 h senare var låset uppbrytet, knappt att man såg att dem hade rört låset. ALLT borta min väska som min mobil var i och plånbok. Bara ringa och spärra allt! Shit vad surt det är med som jag säger bara matriella ting och det kan man klara sig utan. Tänk bara på detta med Stefan Liv jag skiter faktiskt i hockey men det är ändå på något sätt nära och man blir chockad och verkligen på sättet han omkom. Vad är chanserna? Tänker på hans familj vilket sorg. Tyst minut...

I dag är det skola och träning. Träningen rullar på och jag har tappat några kg i vikt asså inte mycket men vågen rör sig neråt ojoj.. Tror vi på att komma ner till 60 kg till årets slut?
Nu följer jag ingen diet utan äter bara lite mindre och inget godis. Blev MAX i går men shit vad gott det var...
Ha det fint


Jag hos mamma i somras osmikad och mysig
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!