Skyll inte på att du inte har tid!

Träning kan man skylla på att man inte hinner med men jag tycker det är en lögn! I dag när jag hade 30 minuter över satte jag på youtube och körde aset till Zumba pass. Vem har inte 30 min att unna sig själv? Är verkligen din TV så viktig?.

KÄndes verkligen underbart att vara tillbaka på gymmet. Känns son jag vuxit flera cm överallt, fått lite ångest över veckan och gråtit några tårar för att jag inte hade kontroll över mitt liv. I bland vlir det så men nu är jag tillbaka till normalt igen. Ingen "riktigt" träning i dag men i morgon body combat igen och jag längtar ihjäl mig.

Kör hårt BRUDAR kanske nån kille med
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


HurtMaja

man har alltid lite tid att avvara ;)

2011-11-16 | 14:46:39
http://hurtmaja.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!