Hej på er! Inte blivit bloggande varje dag...

img_7857 (MMS)

Hej på er! Inte blivit bloggande varje dag men jag har stressat runt. Jag har tränat både tisdag och onsdag. i helgen vankas det roliga saker ska bli roligt. Jag och min vän Jossan ska gå på salsa nästa vecka får vi hoppas. Ska bli så roligt längtar. Nästa år ska vi köra fortsättning för vi saknar salsan så otroligt mycket. Den gör mig så glad och lycklig. Har ni dansat salsa någon gång?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

Har aldrig dansat salsa men skulle gärna vilja testa någon gång i mitt liv :)

Själv dansar jag lindy hop men har ett uppehåll nu med kurser och liknande. Ska dock börja dansa igen när jag flyttat och rest färdigt för man kan ju inte vara utan dans! :)

2011-11-24 | 11:19:25
http://motformen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!