Body combat fy fan

Asså jag är helt slut efter detta passet! Hur grymt är det inte! Massa härliga läsare är ni också- Nu jäklar är vi många och vi ska fixa det. Tänk den dagen jag är nere på mina 60 kg då ska jag unna mig en resa! Tänk på när du gjort något bra att unna dig, MEN INTE MAT OCH GODIS för då förummar du. Köp en ny träningstopp eller snygga träningstrosor, det är vardagslyx som man kan göra. Tappa aldrig suget efter träning och ge alltid mer än vad du vill på passen. Jag tjoar och hojtar på mina pass vad andra tycker om det skiter jag i, JAG ÄLSKAR ATT GE ALLT! Planerat nästa träningspass? Jag har i morgon kl 12 kör vi shape as grymt pass det med på kompasen.

SEE YA!


I like it when a see it! haha härligt med vågen framme ..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

sv: Oj ja, jag kan tänka mig att du förlorade många kilo på det. Bra jobbat med Göteborgsvarvet! Jag vet inte om jag skulle våga mig på ett sådant långt lopp.



Nä tyvärr är det ju så och det är ju tråkigt. Det är väl där jag brister egentligen, unnade mig för mycket gottesaker, men man vet ju hur bra man egentligen mår när man låter bli att trycka i sig tex socker så får försöka tänka på det när det blir jobbigt.



Jag har faktiskt funderat på att köra LCHF men min mage klarar inte riktigt av allt fett och den behöver lite kolhydrater. Annars ballar den ur totalt! Att köra mer åt GI passar mig mycket bättre, det gillar min kropp!

2011-11-01 | 21:54:43
http://motformen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!