08,09,10,11



2008

2009

2010

2011 Maj

När jag ser tillbaka på semesterbilderna inser jag att jag var jätte stor 2010 konstigt trodde jag inte. 2009 gick jag på cambridge och gick ner 9 kg, men nu ser jag ju att jag är jätte stor 2010 fy kan ju bero på att man åt fel för man insgå inte vad man gjorde för fel?! 2011 ändrade jag min träning och kost på ett sätt som jag kan leva med resten av livet och har en helt ny syn på hur jag vill leva mitt liv. Vilket år var erat värsta? Mitt var 2007 och 2010 som jag inser nu! Jag har alltid varit ganska normal viktig men när jag träffade min sambo för 7 år sen så har jag alltid ätit lite för mycket men Har alltid tränat och hållit i gång från och till. När jag sitter här i detta ögonblick blir jag ledsen över hur besatt man var över att gå ner i vikt och ändå så vet jag att jag åt fel mat och för mycket idag. Jag önskar att jag hade lagt energi på sånt som är kul, träning, dans uppsatta mål och att uppnå dem. Inte ställa sig på vågen 3 ggr varje vecka och hela tiden bli besviken på mig själv, det är inte det som är det viktiga. Jag vill bara säga det till er att SLUTA var besatt av er vikt och träna för att du vill inte att du måste och ät det du vill men lite mindre och det som inte är bra väldigt sällan. Hitta din balans i livet! Maten har varit en stor bov i dessa år och tyvärr har vi alla inte lyckan att kunna äta vad som helst och det är bara acceptera det och göra det som känns bäst för en själv och i dag är jag stolt över mig själv. Kör hårt nu mina vänner! Ovh träna för att det är kul och för att du mår bra av det!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hoda

Hej! Jag tittade runt lite på internet efter en blogg som kan ge mig motivation inför träning. Jag har precis börjat träna ordentligt och längtar efter då jag ser resultat. Jag gillar verkligen hur du fotar din kropp och tittar på skillnaden! Det är så roligt att se hur långt man har kommit! Och du är verkligen jätte duktig, och har en helt fantastisk kropp.



Så nu har du fått en ny trogen läsare ;D

Ha det bäst!

2011-11-15 | 20:00:18
http://ladyh.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!