App på mobilen

Hallå kommit en app nu så jag behöver inte uppdatera via mms längre hit. I dag var jag på en Zumba klass men det var inte så kul. Tog en lång promenad hem för att stilla all energi. I morgon ska jag köra tufft.

Jag har inte mätt mig just nu men tror jag minskat några cm här och där. Tycker det är svårt att ta mått på sig då det blir olika ställen och man drar åt olika hårt med det där bandet;)

Kör inte LCHF längre heller då min mage inte fixade det andra ggr. Jag tycker det är jätte viktigt att inte barn eller växande personer äter enligt LCHF. Är emot det faktiskt! Jag använder endast denna kost för att tappa kg men tror långsiktigt att träning och rätt kost utan chips, godis, och kakor kommer man långt med. Gärna bekvämt med LCHF då du får äta massa gott, men det går bra för mig utan just nu också. Viktigt att man hittar sin grej och inte vad alla andra gör. Viktigt att man inte smittar ner sina barn med kosten och dem slutar äta carbs. Varit en sådan tendens i skolorna då små barn inte tar pasta längre och bara protein för det gör mamma! BIG NO NO.

Här är 2 bilder från förr

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!