Livet är fantastiskt

Mitt liv är helt fantastiskt och jag delar det med dem bästa. Jag kan lätt säga att detta året har varit ett av dem roligaste i mitt liv. Dansen kom in i mitt liv och jag är fullgjord, jag har sån passion för livet och jag blir lycklig av att dansa. Jag träffar dem allra bästa människorna och alla mina vänner som stöttar mig genom mina mål är helt underbara. Jag har aldrig gjort så mycket som jag aldrig vågat innan och jag tror det beror på att jag bestämde mig. Nu när jag tänker på det så är det nog därför detta året har varit ett av dem bästa i mitt liv.



Det skålar vi för!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Åh, gud va härligt att läsa detta Jessica! Du är ju för underbar <3

2011-08-30 | 13:03:22
A-S

Det går inte att kommentera dina nya inlägg! :(

2012-02-16 | 12:37:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!