Ajabaja!! Ingen frukt får ätas i mina kvar...

img_4134 (MMS)

Ajabaja!! Ingen frukt får ätas i mina kvarter! Men ett härligt fruktfat får pryda köksbordet. Jag gick och tränade ändå på pass i går:) fantastiskt var det. Men efter halva passet så fick jag spykänsla! Ha tog säkert i så mycket att kroppen inte pallade men det kändes inte som så. Fick i allafall ta det väldigt lugnt resten av passet om det hela skulle sluta bra. Det blir även träning på söndag också då är jag super taggad för det blev ingen träning fredag eller lördag då jag jobbar. På måndag ska jag till min frisör och både färga och klippa.nervös jo visst det är jag. Jag tror jag ska ner till 60 kg. Tror bestämt att det får bli  MIn målvikt till oktober eller december. Ställde  mig på vågen och den hade gått ner nu i alla fall. Visar på tisdag om det är nåt vettigt resultat. För på ett sätt så går det inte slita sig vad vågen visar. Alla tjötat om muskler hit och dit med jag SKA väga mindre så är det! Nu kör vi på söndag!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!