Ny frilla!

Så himla nöjd över frissan jag fick i dag. Färgen är helt perfekt!

I Like it...



i dag har jag träffat Matilda och Josefin i skolan och här sitter dem med sina roliga arbetet som ska vara inne i morgon.



sen efter detta blev det lite lunch


Massa micros



Jag tittar på när dem andra jobbar:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Brunette har segrat! Förr eller senare, det visste jag! Skit snyggt!

2009-09-17 | 16:09:29
Mia

Hej vännen. Hur mår du? Det har verkligen varit upp och ner med allt den senaste tiden för mig. Lite körigt men börjar ordna upp sig. Saknar dig! Saknar gbg lite också, ska flytta till lägenhet i solna nu i okt. Ska bli underbart. Har pendlat från bålsta hos pappa i 2 månader nu, tar 1tim & 20min till jobbet varje gång. Ingen höjdare. Ser verkligen fram emot att bo i solna i egen lägenhet ett tag. Blir iaf i 4 månader, sen ska jag bestämma om det blir sthlm helt eller hem till gbg igen. Du kan väl komma och hälsa på i slutet på nov eller något? :) Puss

2009-09-18 | 00:41:29
http://miahansback.blogg.se/
Mia

Du blev superfin i håret förresten :)

2009-09-18 | 00:42:16
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!