Leja love

Dessa dagar har jag umgåts min syster och hennes fina och undebara dotter Leja. Jag fick inte träffa dem så mycket sist jag var hemma. Vi har haft det jätte mysigt och jag har varit barnvakt som är så roligt. Hade Leja en hel natt fast med hjälp av mamma för jag är ju nybörjare.
Vi har även varit i Kosta boda som var lika dåligt som förra gången jag var där.
Umgicks med mamma också. Saknar redan:( Det är det enda jag saknar det är mina vänner och min familj. Stan kan jag nog överleva utan, men vännerna kommer lite i sista hand när jag hälsar på , tyvärr vänner försöker hinna med, men roligt om ni kommer hit och hälsar på.
Just nu är jag ledig till tisdag. Ska jobba fredag sen är jag bortbjudet med jobbet på lördag ska bli väldigt trevligt.
Så söndag ska jag väl försöka tillägna Kristian.





ska vara med överallt:)

I går kväll kom pappa och Maria en snabb sväng för dem ska på en årsstämma i Danmark i dag.
vi gick till en grekisk resturang på Linne och det var jätte god mat.


Pappa och jag ...Jag ser hemsk ut

ett rättvist kort från förra kortet.


Inne i ett samtal

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


matilda

söööt hon e!!!!!hoppas du har haft det toppen.ja kommer nog hem på söndag tror jag men ringer dig imorrn så bestämmer vi till skolan.börjar sakna dig o de andra...hörs imorrn vännen

puss o kram

2009-09-24 | 16:44:49
Maria

Och jag har tagit det fina kortet på dig och söta pappa Mikael

Kram kram

Maria





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!