Kick off i morgon

I morgon är det kick off och alla ska vrekligen dit. Det är på trädgården och det är mat och massa artister.
Nu är frågan vad ska man ha på sig?

här är en klänning från Ungern som jag köpte i sommras.
Kan man ha detta på sig?


rätt härligt med färger..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


matilda

det var ju sketa snyggt ju...ja röstar för det imorrn!!!blir nog hemma hos ida imorrn vid 5 tiden.såååå himla kul det ska bli=)är toppenladdad!

va go du är...lycklig att jag har träffat dig min vän

ses imorrn pussa

2009-09-16 | 21:04:36
matilda

det var ju sketa snyggt ju...ja röstar för det imorrn!!!blir nog hemma hos ida imorrn vid 5 tiden.såååå himla kul det ska bli=)är toppenladdad!

va go du är...lycklig att jag har träffat dig min vän

ses imorrn pussa

2009-09-16 | 21:11:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!