brunch och sen Personalfest

i går bestämde jag och kristian att sticka ner till Ritz och käka brunch. Det var så mysigt och gott. Det var längsen jag var så mätt efter ätit så mycket mat. Sen gick vi runt lite på stan och jag köpte en skit snygg kavaj..
Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt. Sen fick jag börja göra iordning mig. Vi var hos en tjej som heter Jossan. Hon hade en jätte fin lägenhet och hade gjort det jätte fint med mat och kladdkaka med tryffel på.
Vi spelade spel och satt kvar länge sen fick vi springa fort till bussen så jag glömde verkligen tacka ordentligt. Så jag gör det nu TACK Jossa för allt som du och Lotta gjort. Det är gult värt.


Min kavaj i suddigt format:

Så här såg jag ut!

Marie,sara Nina Och jossan


Ulirca och gravida Sara




Jag sara och Ulrica


Nina fick lite presneter innan hon åker till Australien.

GOA Lotta

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!