6,5 hp är klara

Fattar ni att i dag är vi färdiga med våran första kurs. Hoppas jag klarade den, men det tror jag nog allt jag gjorde. I dag var det en jätte rolig dag i skolan. Vi fick bli filmade av en presentation som vi gjorde och fick lite kritik efteråt. Plus att vi ska se filmen hemma. Jag pratade för mycket... HAHA som att det vore nåt nytt. Men annars gick det skita bra för mig och MAtilda.
Efter skolan gick vi på shopping runda för att fira att kursen är klar. Jag shoppade loss som en galning. En liten fika klämde vi allt in också. Köpte med mig Burger King som jag nu har spillt över min vita linne även en till grej som är så sjukt typiskt mig.

Alice och ida.. Jag och MAtilda var så bleka och trött på bilden så vårt kort skippade vi


Köpte nya skor. Tog dock fel st i dem bruna.


3 set med underkläder på kappahl. Verkligen helt fantasiska, hittar aldrig annars.


härlig biker jacka på Gina plus en party väska och strumpbyxor.

Där blev jag en fattig student kan man ju säga.. Men vill man vara fin får man lida pin.
Nu är det idol som gäller ensam. Ska bli skönt!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Oj vad mycket fint du shoppat!

2009-09-30 | 15:06:44
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!