´det var ett tag sen

Ja det var ett tag se jag skrev. Men I helgen var jag i Lud hos Julia och det var så mysigt och roligt. Ska åka er i slutet av Novémber och prataja igen:) på fredag bjöd Julia på sushi och det var så gott. Vi drack vin och kolade Idol, efter ett tag blev vi suga på att gå ut. Så det fick det bli. Tog det ganska lugnt men musiken var så jäkla kass. Lördag gick vi på stan. Jätte mysigt! köpte byxor och lite annat smått och gott. Sen sov vi några timmar efter gårdagens party. Sen var det bara att fixa iordning sig och ta sitt första vinglas. Vi var bara tjejer på förfesten och det var sjukt skoj men tjejerna. Sen ut på ett ställe för att dasa lite, men det var segt på nåt sätt var lite slite tror jag. Söndag så var det hemdags.. så tråkigt att åka buss. Nästa gång bilen!

min finaste bästa Julia




På måndag hände det inget roligt alls. Skola sen jobb!

Tisdag var det skola hela dagen. Sen var det promenad i slottskogen med tjejerna sen åkte vi till Lydia och köpte med oss mat och hade jätte mysigt kväll.




Onsdag var jag i skolan hela dagen. sen tog jag det jätte lugnt påkvällen.
Torsdag var vi bjudna till Alice som är tjeje över här i ljusblå jacka. Hos henne fick vi smoothie och scones. Självklart såg vi Mammas pojkar, Jätte trevlig verklligen Tack Alice för en toppe värdinna:)

Alice

Jennifer ska smaka av scone


Haha vilka goingar!

 
Fredag är det jobb och hela lördag dagen också. Men i morgon kväll ska jag nog allt ta mig ett glas vin:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!