Början på veckan

Måndag var det FÖL till Lunch sen åkte jag hem och tog det lugnt innan jobbet. Åkte sedan till jobbet och kom hem i morse. Bara slänga på sig kläderna och åka till skolan för att sätta sig med gruppen och arbeta. Vi kom fram till mycket bra grejer och vi är på G. Väl hemma så lagade jag Pasta pesto med kyckling. SÅ GOTT.. Sen sov jag och Krille lite middag. Väl vakna var det bara att sätta i gång med inlämningsuppgiften tills i morgon och nu är jag nog färdig. Känns alltid som det är så dåligt skrivit. Har så dåligt självförtroende när det gäller den skriftliga biten, men Matilda hjälpte mig. Så snällt TACK! Nu ska jag göra pannkakor..mums
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!