Vad har hänt under veckan?

Ja sist jag skrev var i Fredags. Vad har hänt?
Jo i Lördags var vi ute och partade till det. Först var vi hos Sigge och hade det jätte mysigt med Tacos och vin. sen gick vi till Push och dansade loss. På söndagen så var jag bara hemma och myste med Krille.
Måndag började skolan igen och plugg. På kvällen var jag på jobbet och hade det trevligt med A.
Sen i Tisdag var det plugg och sen åkte vi hem till anders med en Pizza sushi och isglass. Pluggade till 19 och sen hem. i onsdags var det skola igen och sen plugg i skolan till sent på kvällen och i Torsdags var vi i skolan igen och gick på föreläsning. I torsdag åkte vi hem till mig och pluggade sen såg vi på mammas pojkar jag och Matillda. Fredags pluggade vi i skolan sen vid 17 tiden gick vi på afterwork och det var mycket väl behövligt.
Sen i Lördags så kom anders och Matilda hem till mig och vi pluggade men det gick jätte dåligt. Är så sjukt trött på detta nu. tentan är i morgon och alla hoppas verkligen påatt klara av denna. Kvällen spenderade vi hos Tobbe i hans nya lägenhet. det var jätte trevligt..Tacos även denna kväll.
Nu är det plugg som gäller. Ha en tevlig dag




Sigge och hennes vän Ramona



Taco kväll


I går kväll


Porr Anders och Hans hängivna fan 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!