Världens bästa kväll!

I går som sagt satt jag med matten från kl 9 till kl 17 när Malin, Louise och Evelina kom så slutade jag.
Vi började fixa i ordning oss till kvällen och vid 20 tiden hade alla kommit.
Jag fick sååå fina paket och jag blev å nöjd..tack tack tack!!
Maten var god och allt var så trvligt. Utgången detsamma fast jag var ganska nykter.
Kom hem vid 4 på morgon:)

Dagen började med sms kl 7. Sen kom Kristian  in och sjöng, men ingen frukost på sängen:(

Har fått så mycket grattis i dag som adrig förr...Tur att man är omtyckt..

TACK FÖR EN JÄTTE FIN DAG PUSS!!
Ps. Gjorde matte provet idag. Måndag får jag resultat...?!?!

Säger att det gick så där men vi får se..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!