utmattad

Usch jag kommer aldrig att jobba så här mycket igen..det är verkligen inte bra. Jag är ingen bra vän, ingen bra sambo och ingen bra flickvän. Nu tar jag bara orken till att hålla ut till semstern. Jag får vissligen skylla mig själv.
Jag vet inte om jag har skrivit att jag kommit in på högskolan. Det är en utbildning som kostekonom, vet faktiskt inte om det kan vara något för mig men känner att det är värt ett försök. Ska bli jätte roligt att plugga. Både jag och Krille blir fattiga studenter. Hur ska detta gå? Vi får hoppas på det bästa. Krille har ju jobb nu med så då får vi in lite mer extra pengar.
I dag kom jag knappt upp ur sängen jag var så trött, men jag hade stängning i går så somnade sent. Samma procedur i morgon igen. Upp tidigt till A sen vi 16 macken...Snart kommer mer rolig uppdatering när jag är ledig. Kan inte vara kul och höra en negativ männsikas bekymmer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Hjärtat, jag tycker synd om dej! Ta det lugnt... så ses vi nästa vecka=) Längtar... puss på dej gumman!

2009-07-20 | 10:45:37
Maria

Ja just ja det sa ju Mikael att du kommit in på den utbildningen! Det tror jag kan vara roligt! Kan man inte bli typ chef för olika verksamheter som har med mat att göra? Inom sjukvård, skola, kommuner tex?

Kram kram och åter igen vila vila med en god bok mellan dina pass och ställ inga krav på dig. Du är bra som du är!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!