Torsdag

Dagarna går så fort och även denna. Gick upp i morse och tog  Zelma med mig på promenad (mammas hund)
Sen hem åt frukost och gjorde inte så mycket. Sen sov jag lite till faktiskt. Mamma kom hem från sin delade tur och jag hade lagat mat, eller rättare sagt värmt från frysen ( mamma har massvis med mat) sen kom Lina med Leja och vi hade lite mys kväll. Fick jaga kor ännu en gång denna veckan. Roligt det är med bonde livet. Åkte sen till pappa och fick jätte god thai mat och spelade spel som var jätte kul. Lina och henke är roliga dem för både vill vinna så¨mycket.
Hem och gick ännu en promenad i solnedgången men Zelma. Sen fick man allt gå ut och hämta ved och tända i pannan. Det ni inget bekvämlighet här icke. Och det tog sen på första försöket så nu är det varm vatten när mamma kommer hem.


Leja innan vi ska jaga kor..Förstor mössa så klart..


Pappa håller leja


Jag i mammas kök

ZELMA sötnos
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!