Ännu en dag på jobbet!

I dag fick jag gå upp jätte tidigt,redan kl 5. Skulle ha öppning.
Allt gick bra och jag kom hem vid 13.30 tiden. Ganska skönt.
La mig för jag var så trött och sov till 17. Inte direkt jätte bra, men jätte skönt. Få se om jag kan somna i kväll.
det har regnat hela dagen och Krille har åkt till jobbet. Det gick bra för honom i går och nu kör han på.
På Lördag ska vi tydligen jobba ihop i allafall. Skönt när det blir så. Då hinner vi ses.
Jag funderar på att sticka i väg till gymmet nu har jag ingen bil, så jag får gå i regnet. Kanske tar en promenad i stället blir ju blöt i vilket fall som helst. Känner att det kommer bli en seg kväll ensam, men orkar inte göra nåt då det är tidigt i morgon också. Nu ska jag planera vad jag ska göra.

PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!