Oh vilken helg

I torsdag satt jag och var jätte duktigt och pluggade matte ganska länge. Sen kom mamma och hämtade mig och Linus. Vi åkte in till Ikea för att köpa massa grejer till killarnas rum. Oj oj vad jobbigt de var att gå med två tonårskillar som ska bara bråka och inte ett enda intresse för inredning. Jag överlevde och pappa betalade:)
Sen åkte jag hem till Louise och Malin kom dit. Satt och tjötade både om de ena och det andra. Åkte sen till min syster för jag ville träffa den lilla änglen. OHHHH vad hon var söt och vacker jag ville aldrig släppa henne för hon var så fin. Oskulsfull med massa livsglädje. Vad vackert de är med små barn. Efter att vi hade åkt pratade jag bara om henne.

Fredag så mötte syrran upp oss hos louise. Jag fick byta blöja och allt sånt där man gör.
Jag körde runt på henne hela dagen på stan så att min syster kunde få köpa sig lite saker och känna sig inte bara som en mamma men slitna kläder utan som en snygg 25 snart 26 åring:) Honhittade massa saker. De får vi göra om snart igen. Jag tittade knappt på kläderna för jag var en stolt moster som fick äran att köra barnvagnen:) Kunde inte få titta på nåt finare än den lilla kickan. Sen kom Kristian och han och jag åkte hem till mamma. Där skulle vi ha familjefoto. Du skulle inte viljat vara med. Jag tog ju tag i placeringen av hela familjen så jag slet och drog i alla och tillslut kom alla på plats och de blev ett ganska fint kort på oss alla. Sen var de alla var för sig, sen alla familjer var för sig och så höll de på. Tillslut var alla så uttråkade på att ta kort så de fick bli som de blev. Världens godaste mat fick vi med så de var en toppen dag tack vare min bästa underbaraste mamma.

Lördag så fick jag färga mammas hår. det blir likabra som hos frissan som hemma. Hon vill vara snygg min mamma. De lyckas hon mycket bra med må jag säga. Jag är hennes personliga stylelist:)
Lunch hos mormor. De var mumma de...
I väg till Pappa för att fixa barnens rum och ni ska bara se hur otroligt fint de blev. Jätte hemtrevligt med kort och ljus. vi köpte runt 1000 kr till dem båda och att ett rum kan bli så bra för så lite pengar.
Fick ännu en gång jätte god mat och de var trevligt att träffa min farmor och farfar. De blir ju så sällan.
Sen åkte jag och Kristian hem till Göteborg. De snöade som bara den så de tog sin tid.

söndag så gick vi och tränade och handlade mat. spran g in på ikea för att köpa sån där förvaringslådor. Sen blev vi bjudna på middag av kristians pappa. soppa och kyckling med poptismos. Jag gick hem lite tidigare och fixade mina kläder. Sen så la vi oss och jag sov gott hela natten.





familjen




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!