Jullov

Jag var hemma förra helgen för farfar fyllde 70 år. Farmor hade beställt exotisk planka. Det är så otroligt gott, se var det hennes tårta som är min och syrrans favvis. Maräng med chokladkräm i mellan,,Mums. sov hos syrran två nätte det var mysigt men tyvärr så var Leja inte på sitt bästa sov humör så jag fick inte sova så mycket. På Måndage åkte jag tillbaka och hade lektion till 20 på kvällen. Väl hemma hade krille köpt Thaimat och tänt ljus. Mysigt! Tisdag gick jag i skolan hela dagen och sen jobbade jag natten. Onsdag var det Tenta plugg från 11-18.30 och sen hem till Matilda för tacos och bonde söker fru. Torsdag tenta plugg hos Anders kalla lägenhet. Väl hemma vid 19 så städade jag och tänte ljus innan krille kom hem från jobbet. Fredag var det tenta dags och det gick så bra. Sen kvällen var det julbord med att jobba. Lördag jobbade jag också och vi var i väg och köpte julklappar. Alltid så trevligt med A. Sön´dag lagade jag e brak frulle till krille och sen lagade vi mat och låg i sängen hela dagen. Stack sedan i väg till jobbet som jag sitter på nu.
Veckan kommer vara rätt tråkig, med plugg i morgon och julbord på kvälen(rolig) sen tisdag jobba  dagen och kvällen men A sen onsdag hem till mamma och ha JUL MYS!! Sen rsdag julafton. Juldagen fick vi fira med pappa för det var den enda dagen han och vi kunde på. Så får tillbringa den med honom.
Sen Lördag har mamma hyrt poolen och bastun  Aneby för bara vår familj och det ska bli så roligt. Fika och alla samlade. Ska bada ed lilla lejsing hon är en rkitigt baddare i vattnet.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!