Aida Världens bästa

Aids är en av dem
Människorna som är dem finaste i hela världen tror jag. Om jag blir sjuk och behöver assistent så ska hon bli min! Jag betalar hur mycket som helst för henne:) Nu sitter jag på tunnelbanan och ska ta mig till Hjulsta. Är lite stolt över hur jag lyckas ta mig fram och måste berömma Sthlm kollektivtrafik väldigt lätt och enkelt. Jag har ätit skit i dag och enda anledningen var att jag var ensam. Jag kan inte sitta själv på nån lunch restaurang utav tog en BK som är helt okej att äta ensam. Jätte töntigt kanske men jag tog det enkla före det osäkra:)

Här är Aida och hennes lilla skatt som hon är barnvakt åt! Hur vacker och fin är inte bebisen

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

TA I TRÄ!!!

Här ska ingen bli sjuk. Guldkant på vardagen att man träffar på dig och K i Sthlm sådär. Det är lätt att va din vän, Jess!



Sidona och jag fortsatte hemåt sen och preciiiis när vi kom hem började hon gråta :(

Ingen var hemma och lillan saknade sin familj. En kvart senare kom mamman och då började hon skratta igen. Det va bland det finaste jag sett!



Jag hoppas att ni hade en lugn hemfärd. Ses snart igen hoppas jag!



KRAAAAAM!!!!!

2012-01-22 | 23:13:12
Aida

TA I TRÄ!!!

Här ska ingen bli sjuk. Guldkant på vardagen att träffa dig och K i här i Sthlm. Det är lätt att vara din vän Jess!!



Vet du, när jag läser din blogg känns det som att jag själv har tränat och gått igenom allt slit. Heheh, så den där kommentaren du la om att det inte räcker att läsa hur grym du är,,, va en riktig käftsmäll. Jag lovar att faktiskt ta några kliv själv. LOL!



Gullungen Sidona hälsar :)

2012-01-23 | 13:10:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!