Åh tack

Anna-Sara och alla ni andra som jag inte uppfattat namn på ni gör så mycket när ni skriver kommentarer till mig:)
Jag är så tacksam för er respons!

I går blev det popcorn och baconchips på bio. Fy usch ingen bra dag och ingen löpträning heller. I dag var det fullt ös i skolan och sen direkt jobb. I morgon blir det salsa och bachata jag längtar så mycket.

Vad gör ni denna veckan för att hålla i gång

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lchf-Bloggen

Vilken fin blogg du har! :)

Anna-Sara

Nämen där var ju mitt namn i bloggen haha, kul :) Du är ju så inspirerande så det är inte svårt att fastna liksom :) Denna veckan försöker jag promenera en del varje dag, och inte äta onyttigt förrän till helgen, jag mjukstartar min "bantning" förstår du, så jag inte lägger av hux flux för att det blev så jobbigt med en gång :)

2012-02-01 | 22:19:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!