Nikke Pikke

I går var det födelsedagsfirande för Niklas som fyllde 25. Jag pratar nog för alla att det var så fantastisk roligt och alla njöt verkligen. Ni vet runt 1 när allas botten på glaset börjar synas ville dem flesta dra sig in till stan. jag tyckte inte det men så blev det. Gick till SMAKA helt otippat för det var ingen kö och vi satt där hela kvällen till 3 sen stod alla och pratade fram till 4. Sen kom vi hem och sov så gott:)

Jag tränade i går på gymmet fresten jätte tråkigt var det, gillar inte det men sällskapet fick ha talan i går.

Bildregn över kvällen

Astrid, jag och Matilda


Fransana växte snabbt ut och blev jätte långa


Min outfit


Josefine och Lotta var fina


Patrik, födelsedagsbarnet och min bästa Louise


Jennie var med och det var såå roligt och så Loo igen


Ha en bra dag nu vänner! har du gjort alla dina pass för denna veckan? det har jag så jag vilar i dag..det är jag värd
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny

Det ser verkligen ut som du hade det trevligt på festen !

2011-11-06 | 19:27:02
http://viktresans.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!