Massa energi

Fick mig en funderare i dag när jag tränade. Jag tränade ju inte i går utan vilade och idag gav jag så mycket mer än vad jag brukar. Hade massa energi, kanske borde ta det lite lugnare för att verkligen ta i när jag kör. I dag blev jag hels svett och körde skiten ur mig det var så skönt. Jag älskar att bli svettig. Jag tänker hela tiden på att utmana mig själv. Jag gör alltid det jobbigaste först armhävningar på tå och jag kämpar verkligen med att bli bättre. Det är så härligt att träna eller hur! Lata dig inte nu..så i väg med dig..


Saknar min familj och min syster sååå mycket hoppas jag får se dem snart love you (det är min helsyster och jag har 3 st till bröder och vi är inte lika någonting som ni kan se)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: tack fina du, vad gullig du är! vad glad jag blir!



måste säga att du är supervacker!

2011-11-17 | 19:17:28
http://sameoldstories.blogg.se/
Sofia

Ja visst är det härligt att träna! Men märkte idag när jag var iväg och tränade att det är så viktigt att man hittar en träningsform som passar perfekt för en själv. Jag var iväg på core på boll och kom därifrån utan knappt ha ansträngt mig. Berodde mest på dålig balans :P men det passade verkligen inte mig, var ju verkligen inget go i det! Jag är lite mer ute efter träning med lite mer fart, tacka vet jag zumba, body pump o spinning :D



Och tack för den peppande kommentaren! :)

2011-11-17 | 19:46:09
http://motformen.blogg.se/
C

Vad galet söt du är! Ditt leende hade jag dödat för!



@ Tack snälla du, är så roligt att du följer mig och peppar mig längs verken. Stort tack verkligen, det hjälper verkligen! Jag ger inte upp!!! :) Kram

2011-11-17 | 22:08:22
http://imgoingthin.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!