12 Veckor 3 dagar

Hej vänner! '
Nu var jag sugen på lite bilder för jag känner mig som världens största säl för att jag äter kolhydrater igen. alltid roligt att se bilder. Nu är det nedräkning för loppet! 1 vecka kvar! Milen på 1h och då hade jag härligt tempo och körde lite armhävningar och mage när jag kom hem.. Kom och heja på mig!! Nästa år ska du som läser detta också springa! Jag lovar att för ett 10 månader sen trodde jag aldrig att jag skulle springa. Nu har jag fått med mig massa på midnattsloppet som är ett annat lopp och gör dig en rolig tjänst och anmäl dig. Du får något som triggar dig och i värsta fall om man inte orkar kan man gå! ALLA klarar det och du med.. Spring en runda och känn benen tunga eller lätta smala eller tjocka lyfta från marken! NJUT av din kropp och vad du kan åstakomma med den (hälsosamt. Du ska inte skada och svälta dig själv utan må bra)...Jag kämpar mot målvikten 7,6 kg kvar till september/oktober( minns inte vad jag sa:) ) ha en toppen helg nu ska jag jobba!
Vad jag är grym!!

10 veckor



12 veckor


10 veckor

12 veckor


10 veckor


12 veckor

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!