Veckan som gått

Denna veckan har varit fullt upp. Har försökt mobilblogga men det har inte kommit fram.
I lördags var vi på Kontiki och käkade hamburgare, Så gott. Här är vi på väg i 25 graders värme kl19 på kvällen




Jag utanför vårt hem. Körde en väldigt tunn klä'nning för det var såå varmt

Det serverades öl i vin glas men den var så god

Mysigt hade vi det

Grabbarna

Och såå sthlm bruttan Lydia

I måndags kom Matilda och Jennifer hem. Då bjöds det på kaffe och frukt


Tisdags var det dags för tjej kväll med Hamburgare

Snygga Jennifer

Klara fick göra hamburgarna

Jag köpte en ny klänning på dagen visst är det så fin

Vacker som en sommar

Och jag med

Världens bästa

Satt på Balkongen hela kvällen. Det var så mysigt

Onsdag var det stranden på dagen och sen var det grillning på kvällen




Vilken bränd liten sak

Maten äter vid påbalkongen

Min Kärlek..

Det var denna veckan i dag har jag tränat spinning och core redan men det är det ultimata Zumba passet sen så vi ska gå på detta också. ha en mysig fredag kram på er

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!