Vad irriterande av mig!

I helgen var vi bortbjudna på middag! Fina Andrea hade gjort kött till mig, men så typiskt av mig åt jag beasåsen. Det tänker man att det är ju lugnt lixsom BEASÅS=FETT men ack så fel det var. Så nu sitter jag och är sjukt irriterad asså fy vad dåligt gjort av mig. Det värsta är att det var 57 gram på 100 gram  57GRAM!!! JAG FÅR ÄTA MAX 5 GRAM PÅ 100 GRAM!!! Där avbröts min ketos abrupt. Så härmed ska man alltid kolla allt när man är bortbjuden. Jag som hade skött mig sjukt bra hela veckan och så lägger man kolhydrater på något så här onödigt som BEA sås! NE fy knorr fy allså!

I morgon ska jag mäta mig och se om det har hänt något, men som jag har kollat på bloggar så tar det mer än 1 vecka och eftersom jag avbröt ketonen nu så är det typ som att börja om från börjar!

Men men sånt är livet ny vecka nya tag..Bra att veta ändå varför det kanske inte händer nåt!

P&K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!